Zeg ik het wel, of zeg ik het niet?

Mo bij voormalig gevangenis Wolvenplein in Utrecht | Beeld: Moker Media

It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.

Don’t worry about sounding professional. Sound like you. There are over 1.5 billion websites out there, but your story is what’s going to separate this one from the rest. If you read the words back and don’t hear your own voice in your head, that’s a good sign you still have more work to do.

Be clear, be confident and don’t overthink it. The beauty of your story is that it’s going to continue to evolve and your site can evolve with it. Your goal should be to make it feel right for right now. Later will take care of itself. It always does.Begin 2023 komt de vraag vanuit HU of wij kunnen helpen met een nieuwe campagne rondom studenten met een ondersteuningsbehoefte.

Nog specifieker: studenten met zo’n behoefte aan het einde van hun studie, die op het punt staan te beginnen met hun carrière of stage.

Deze studenten lopen er namelijk tegenaan, dat ze niet zo goed weten of ze wel of niet moeten benoemen dat ze een ondersteuningsbehoefte hebben. Kortom: zeg ik het wel, of zeg ik het niet?

Voor deze campagne spraken wij zowel studenten, ervaringsdeskundigen en werkgevers, om zo studenten te helpen hun (toekomstige) keuze te maken!

Het resultaat: 7 portretten en een compilatievideo. Bekijk ze hier.

Deze samenwerking kwam tot stand met behulp van onze geïnterviewden en oa. Harriet Rempe & Machil Deinum (HU), De Nederlandsche Bank, Prorail, De Centrale, Wolvenplein, Berenschot, Provinciehuis Utrecht, Jan Verhuur, De Zagerij Utrecht en niet te vergeten een speciale mention voor de hond van Anouk. Dank!

Previous
Previous

Aluminium als side-kick op set